Otázky

23.01.2023

Nejdřív to nejlepší:

Miminko se má k světu. 😍 V 10+0 tt bylo velké na 9+6, takže krásně dohání tabulky. Už sebou mele a prý mi i mávalo, ale teda zatím mi ten obraz pořád přijde jen jako vlnité zrnění. 😇

Hodně jsem tuhle druhou návštěvu potřebovala, abych uvěřila, že tentokrát se to fakt děje, že tentokrát na druhém ultrazvuku uvidím miminko a ne pusto prázdno.

A do své gynekoložky se s každou návštěvou zamilovávám víc a víc. Když jsem se po odběrech začala kácet, dokonce mě pohladila po paži, když mě ukládala na lehátko a otvírala na mě okno. Docela rozdíl oproti gynekoložce, která mě kdysi ještě sepsula, že jsem si dovolila omdlít po ztrátě krve při biopsii.

 
Ta temnější stránka je spánek. Už se nějakou dobu netopím ve vlastní šťávě, ale pořád mi to spaní moc nejde. A po téhle prohlídce jsem si zas dala jednu z těch nocí, kdy mi mozek jede na plné obrátky a já hledám odpovědi na milion otázek.

Přiznávám, že jsem si za to mohla trochu sama, v práci potřebuju vymyslet nějaké organizační změny a vzpomněla jsem si na ně před usnutím, takže když jsem se vzbudila, měl mozek kde navázat. Ale pak už to jelo: 

Vejdu se rodit na Bulovce? Pokud ano, stačí mi dula. Nejvíc dětí se rodí v létě a Bulovka navíc od otevření Centra porodní asistence praská ve švech, takže asi hrozí, že se nevejdu. Pokud budu muset jinam, bylo by lepší mít vlastní porodní asistentku, nebo taky stačí dula? S porodní asistentkou by třeba doktoři mohli komunikovat víc než s dulou. 

Projde mi, když nebudu mít razítko od praktické doktorky? Tu ženskou nechci po naší poslední rozpravě ani vidět. Mám si shánět nového praktika?

Potřebuju se objednat k zubaři. Na kdy to mám plánovat?

Jak se zařizuje EKG?

Dochází mi vitamíny. Mám koupit další? Nebo ne, abych nenesla k porodu cvalíka? Pokud ano, tak které?

Proč pro některé účely končí první trimestr dvanáctým a pro jiné třináctým týdnem? Kdy už to teda bude dost dlouho, abych se mohla vrátit cvičit do studia? A jak dlouho to tam budu zvládat? Měla bych si už zařídit těhotenské cvičení? Nebo to i pak zvládnu ucvičit sama doma?

Nějaký přípravný kurz to bude chtít. Bude stačit ten online, co jsem si našla, že ho shlídneme spolu doma? Nebo co kdybych vyjela na ten víkendový jen pro ženy, ocitnout se "mezi svými"?

Jak to řeknu sestře? A rodičům? Jak dlouho si to můžu ještě před nimi nechat pro sebe? Dokud se vejdu do kalhot?

Budu potřebovat větší kalhotky? 

Měla bych se objednat ke kosmetičce, to bych mohla zvládnout v druhém trimestru, než se mi bude ke konci těhotenství blbě ležet na zádech. Na jakém principu vlastně pracuje ten její čistící stroj?

Kadeřníka bych mohla nechat na třetí trimestr, ať to pak vydrží co nejdéle. Měla bych změnit účes na něco praktičtějšího?

Kdy už nebudu moct ležet na břiše?

A co sakra s tím autem, ze kterého jde bílý kouř? 😆

Asi není třeba složitě vysvětlovat, že když nespím, tak se od odpovědí spíš oddaluju, než abych něco byla schopná vyřešit. Mám takový pocit, že mi dost pomůže, až si popovídám se sestrou, se kterou jsme tohle všechno řešily nedávno, na jeden mozek je toho prostě nějak moc najednou. 🙂


Ještě pár střípků:

Zkusila jsem další knížku: Zdravé těhotenství, přirozený porod. A zase jsem se zasekla v kapitole o testech. Nedělá mi dobře, když mi někdo vyjmenovává, co všechno se může pokazit, a ještě mi říká, že to raději nechci ani vědět.

Moje antitechnické vlnění se s přítomností miminka zesílilo. V práci se mi vypíná hudba, restartuje se mi čtečka karet, neotvírá se mi rezervační systém a robotický vysavač totálně blázní, jezdí po pofidérních trasách, nebo se mnou vůbec nemluví. Možná budu nucena přestat pracovat dřív, než bych si myslela, nebo minimálně přejít z elektronického diáře zpátky na papírový, abych vůbec věděla, kdy má přijít který klient. A budu už přijímat jenom hotovost. 😆

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky