Velikost plodu 2

27.07.2023
Moje jindy mírumilovná doktorka přijala zprávu, že mě v porodnici ještě převzít nechtějí, poměrně bouřlivě.

Prý tuhle moderní porodnici nechápe, nejradši by mě tam viděli až s kontrakcemi, že zvážit se a počůrat papírek bych mohla i sama doma, že oni by mi měli poskytnout víc, že jsou až moc v klidu.

Pokus číslo dvě: objednávám se do Rakovníka s novou žádankou, kde jsou převzetí do péče a velikost plodu zvýrazněné zvýrazňovačem. 😀

Jelikož moje doktorka má následující týden dovolenou, trochu to vypadá, že se mě potřebovala zbavit tak jako tak. 😉

Nakonec jsem nicméně na plánovanou kontrolu do Rakovníku ani nedojela. Dva dny po návštěvě u doktorky jsem tam totiž rovnou porodila sice malou, ale zdravou holčičku. 😍
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky